Välkomna till vårt bokningssystem

Fäktning är en rolig sport med många ansikten – och sporten passar de flesta. Man tränar smidighet, psyke, styrka, snabbhet och koncentration. På Göteborgs Fäktklubb tränar man med några av landets bästa tränare och blir dessutom en del av en av Sveriges mest framgångsrika idrottsklubbar genom tiderna.

Nya fäktare

Finns det ledig plats i någon av våra grupper kan du se detta på denna sida. Ni kan filtrera på ålder och på plats. Klicka på gruppen för att få upp mer information om den samt vilka förkunskaper som behövs.

Är ni osäkra på vilken grupp som passar er eller ert barn bäst så ta en titt på vår hemsida för mer info www.goteborgsfk.se

Nu erbjuder vi nya digitala betalningsmetoder – allt för att vi som förening ska kunna digitalisera och förenkla vår administration.

OBS! Vid val av delbetalning kan en kreditupplysning komma att utföras och genom att välja att delbetala godkänner du att en kreditupplysning kan tas.

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.

OBS! Vid köp av individuell lektion eller lektionspaket ska lektionerna genomföras inom ett år från inköpsdatum.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail info@goteborgsfk.se eller på telefon 031-14 09 10.

Tävlingsanmälan

Gäller för våra licensierade tävlingsfäktare. Känner du dig osäker så prata med våra tränare.